10.10.11 г.

НОВ ВИД





Тази картичка я направих просто така, за да изпробвам този вид. Получи се доста добре, хареса ми възможността за изненада, която да е в частта завързана с панделка, мястото за по - дълго послание вътре в картичката и съответно тагчето подпъхнато с отгоре със същинското поздравление, в случая е за рожден ден.
Прекрасна седмица на всички ви!
И не забравяйте, че:

“Изкуството е дейност човешка, състояща се в това, че един човек съзнателно чрез известни външни знаци предава на другите изпитваните от него чувства, а другите хора се заразяват от тези чувства и ги преживяват.”

Дано и аз съм успяла по някакъв начин да ви накарам да съпреживявате тук, в моето местенце!


12 коментара:

  1. Оригинална,нежна и много прецизна!Поздравявам те и също ти пожелавам чудесна седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Изискана е за мен определението,на тази твоя работа!Харесва ми ,благодаря ти за емоцията!

    ОтговорИзтриване
  3. Уау, страхотно елегантна картичка - харесва ми и цветово, и като модел! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна картичка! Цветовете са много класически и стилни, харесва ми и начина на закрепване на панделката.Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. Много елегантна и нежна картичка! Този стил много ми допада! Поздрави и благодаря за хубавото начало на седмицата!

    ОтговорИзтриване
  6. Красиво, различно и практично предложение ни показваш отново :) Много идейно и определено ни заразяваш.. с есенната картичка от предишната публикация също!
    Поздрави и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Браво, Делянче! Много хубав нов вид картичка ни показваш, която е много стилна, елегантна и криеща в себе си много възможности за пожелания!

    ОтговорИзтриване
  8. Ах, красота!!! Много интересен и оригинален проект.

    ОтговорИзтриване
  9. Много оригинална и нежна картичка.

    ОтговорИзтриване
  10. Свършен, нов вид, си сътворила! От него лъха стил, елегантност, изящество и малко ретро - многоми харесва, не само идеята, но и изпълнението е перфектно!
    Мен успя да ме заразиш :)
    Успешна и прекрасна седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  11. Супер е! Прекрасни цветове!

    ОтговорИзтриване
  12. Невероятно красиво!Особено ми допаднаха цветовете- прекрасни са! Ще се снабдя и аз с такъв виненочервен картон- много ми харесва, просто се влюбих в него!Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)