29.01.12 г.

МЕНТА








Здравейте дружки,
Като една достойна естествена блондинка, не е възможно да не харесвам този цвят - мента.
Всички видяхте, че така съм се заиграла.......
че май съм прекалила с малките цветчета, нали?
Въпреки, че съм блондинка, много се забавлявам и чета с удоволствие
всички вицове за мен и не се ядосвам, защото съм рядък
екземпляр ( световната статистика доказа наскоро, че сме на изчезване вече ),
пък и фактите доказват, че съм в пълно противоречие с всеобщата
версия - руса и тъпа.

И в тон с картичката ми - ето един от милионите вицове написани за мен:

Блондинка влиза в магазин за платове.
- Бих искала да купя пердета за компютъра си.
- Но не е нужно компютърът Ви да има пердета!
- Ехооооооо! Та аз ползвам Windows!





Сладък е, нали?
И за да ми е всичко блондинско, снощи смених тамплейтаВръзка на блога си.
И не мъжото ( той не разбира ) - а аз собственоръчно!!!
Е, не съм толкова добра като някои от вас, но.....
Човек се учи, докато е жив, нали?
Харесва ли ви?



Предизвикателства:

18 коментара:

  1. Уау, чудесна е станала ментовата ти картичка, печатчето е страшно сладо, особено ми харесва оцветяването ти! Поздравления, всичко е прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  2. Новата визия на блога ти подхожда повече ;-)Сякаш повечеизразява теб самата, така както аз те чувствам.
    И аз все се каня да сменя тази на моя блог, но все отлагам. Явно не й е дошло времето.

    А за картичката - много е свежарска. На мен ми допадат многото цветчета. Съвсем по мярка са си.

    Слънчев неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Винаги съм се радвала на такива пищни и наконтени картички,с много елементи и цветове. Много ми харесва кацналата на панделката пеперудка!

    ОтговорИзтриване
  4. Много блондинско, много свежо, с много настроение! Супер е!Аз, като една естествена блондинка, не мога да съм безпристрастна!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е много хубава :) ... вица също :) Поздрави от друга естествена блондинка :)

    ОтговорИзтриване
  6. На мен също много ми харесва!Просто като я гледам и ми се иска вече да е пролет и да се разхождам на слънчице. Такова свежо настроение създава. Колкото до детайлите, смятам, че са доста, но си ги съчетала много умело и изобщо не изглеждат в повече. Напротив, понякога е хубаво да видиш нещо по-пищничко така :о)))

    ОтговорИзтриване
  7. Много свежа и ободряваща картичка.Много сладък печат.

    ОтговорИзтриване
  8. Много свежа и ментова картичка!;-) Според мен цветчетата не са и много,напротив - идеални са!

    ОтговорИзтриване
  9. Делянка, картичката е просто невероятно свежа и суперска! И тази шикозна лейди й придава още повече настроение! А цветчетата въобще не са прекалено! Точно са си и като бройка, и като местоположение! Ама, че свежарско ми е след твоята картичка! И новата визия много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  10. Какъв разкош само, великолепна е тази картичка! Всичко си е на мястото и е толкова прекрасна, кара те да затанцуваш :) Много добре си се справила!
    Относно визията на блога - прекраса е, много свежарска и много блондинска, но и аз като Нинка мисля, че ти подхожда повече.
    Усмихната и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен29.01.12 г., 18:49

    Свежо и закачливо! И смятам не само за блондинки....Много е чаровна цялата композиция.А повечето цветя...колкото повече - толкова повече и никога не може да са прекалено много/върл почитател съм на Мечо Пух/.
    Наталия

    ОтговорИзтриване
  12. Много сладурска картичка се е получила!

    ОтговорИзтриване
  13. Иха, че ме усмихна тази ментова мадама!Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  14. Делянка много си забавна, аз също много се смея на вицове за блондинки :))
    Картичката е страхотна, очите ми шарят и не знам на кое първо да се насладя! Цветовете са топли и добре подбрани.Аз бих сложила надпис "Ако не спра да пазарувам, мъжът ми ще ме изгони" хихих.Поздрави от мен и лека седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. На мен много ми харесват цветчетата, не мисля че са много. Печатчето е много весело и много добре оцветено, а цветовете са толкова успокояващи. Много хубава картичка, браво! А новата визия на блога ти ми допада повече от старата.

    ОтговорИзтриване
  16. Много е готина и свежарска картичката, и по мое мнение няма нищо блондинско в нея, супер си е :) Зарежда и с настроение, и някак с приятната прохлада през другите сезони..
    Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  17. ооо, страхотна картичка! Бландинката е много кокетна!

    ОтговорИзтриване
  18. Делянка, дори не помня как е изглеждал блога ти преди..(явно толковаотдавна не съм наминавала,че..не го помня..) Но този вид, който има сега ми харесва много.
    Аз самата съвсем наскоро смених визията на своя блог и.. още не знам дали трябваше..
    А за картичката ти..- прелестна е!
    Всяко цветче си е съвсем на мястото и..колкото повече- толкова повече..Много ми харесва!Но това, кеото истински ме грабна в нея е ..пеперудката..УНИКАЛНА...
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)