8.01.12 г.

БЛАГОДАРЯ ВИ, МИЛИ МОМИЧЕТА !!!


Благодаря ви, мили момичета!
И за пожеланията, и за това че изобщо се спирате тук! Толкова много стопляхте и продължавате да стопляте сърчицето ми.....
Какво като съм царицата на животните....и аз имам чувства, нали така - хихихихихи.
Каквото и да си говорим една без друга не можем - едната ще покаже, другата ще даде съвет, трета - ще ни предизвика, нали сме една малка творяща общност? В края на краищата иначе какъв е смисълът от тези блогове? Нали идеята им е да се учим, обогатяваме, да си казваме грешките, да се подкрепяме и най- вече да сме заедно - всяка със своите интереси, умения,талант, проби и грешки!
Да, на всички ни е трудно да се следим (еееей, много кадърен народ, много нещо), но пък всички знаем и няма какво да си кривим душичките, че най- ни е хубаво когато виждаме, че някой го е еня за нас и че ни дава онзи подтик и мотивация да продължаваме да се изявяваме и да ставаме по- добри!
С една дума исках да изразя огромната си благодарност към тези от вас, които през цялата година, неотлъчно бяха до мен, подкрепяха ме, усмихваха ме с думите си и най- вече - показваха че не са случайно преминаващи, а истински мои вдъхновителки и творци, които ценят себеподобните и не ги отминават защото са прохождащи новобранци!
БЛАГОДАРЯ МИЛИ МОМИЧЕТА!
ОБИЧАМ ВИ и СИЛНО ВИ ПРЕГРЪЩАМ!

ВАША:
ДЕЛЯНА












9 коментара:

  1. Ех Делянака,ама само как хубаво го каза!Всички чувства и мисли толкова добре синтезирани!Поздрави и усмивки от мен!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Еййй, Делянче, мила - не стига, че си позитивна и креативна, но и поетична лъвица! Как хубаво само си споделила чувствата си, които се припокриват с моите, а предполагам и на всички останали! Дано все имаме време поне отвреме навреме да сме заедно и мислим една за друга!
    Силно те прегръщам и целувам

    ОтговорИзтриване
  3. Права си, чудесно си го написала. Поздрави и прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Много добре си го казала! Желая ти през тази година да има повече споделени емоции, повече изразени мнения и повече усмивки, защото всеки се заражда като разбере, че има хора които мината от не случайно, а се спират да преживетят емоцията ти!
    Хубава неделя и поздравеи от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздрави и прегръдки и от мен!:))

    ОтговорИзтриване
  6. Да, много вярно и много хубаво написано! Присъединявам се и аз! Това за прохождащите новобранки много ми хареса. Общността ни непрекъснато се допълва, така че това е от голямо значение. Най-важно е уважението към творчеството на другия, насърчението и да дадеш увереност в собствените сили! Хайде, че много се разприказвах! Поздрави и успешна работна седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Делянка, силни прегръдки и много усмивки и от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Делянкаа, много хубав пост. Разчувства ме. И аз ти пращам прегръдки и ти пожелавам една много успешна творческа година!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесно и много точно си синтезирала чувствата на всички ни! Поздрави! И през следващата година ще сме до теб!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)