3.02.12 г.

КАКЪВ Е ИЗВОДА


Здравейте, усмивчици!
Миналата година не се включих в играта " Предай нататък". И то не защото не исках, ами защото ми е малко странен принципа. В смисъл, играта като игра е със супер замисъл - да ни направи по- добри, да се научим да даваме и подаряваме, без да очакваме да ни се връща. До тук добре, даже супер. Но, какви бяха, и са, от тази година, моите наблюдения. Получава се нещо като омагьосан кръг. Има начало, а няма край.И за да няма обидени, се налага много от вас да не спазват принципа и да увеличават бройката на хората, които трябва да зарадват с подаръче. Лично аз, като видя че вече има 5 записали се, се отказвах много пъти.
Също така, забелязах, че някои от вас са се записали при няколко човека и съответно пък, не е ли редно според регламента на играта, да си увиличиш бройката на тези на които трябва да подариш, според това при колко човека си се записал.
Друго, което забелязах, че сега има момичета, при които няма записали се , играят, пък никой или 1-2 , се записват при тях. И нали се досещате, какво става в душата на това момиче?
Аз се записах веднъж при Artwork и според регламента трябва да подаря нещо на 5 от вас
( ако изобщо има такива, които вече не са се включили никъде ). В същото време не желая, някой да се запише при мен, само и само за да не нарани сърцето ми ( и то в месеца на любовта - хихихихи). Както и не искам да го подложа на това да търси време, за изработването на още 5 подаръка.
Какъв е извода? Пускам този пост, защото съм принципна и трябва да спазя условията на играта.

Успешен ден на всички и.....УСМИВКАААААААА!

7 коментара:

  1. Аз много бих се радвала да получа нещо изработено от теб :)

    ОтговорИзтриване
  2. "Само за протокола-"да отбележа,че на съм в играта,не че има значение....Просто реших да подаря някому,в случая първите шест...Иначе статията ти буди размисли,чудя се,какъв е извода...Хубав ден и на теб!:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също не се включих в играта.Доводите ми са също като твоите.Наистина се получава омагьосан кръг.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен3.02.12 г., 21:54

    пу за мен! аз се записвам не толкова заради играта, а защото наистина искам някое от твоите безкрайно нежни твореия, Делянка:*

    ОтговорИзтриване
  5. Извода.....според гледната точка.........

    ОтговорИзтриване
  6. Еха...броих, броих и..все още излиза,че има местенце и за мен! УРААА..
    Много харесвам нещата ти и с огромно удоволствие ще се включа с надежда да получа нещо, ръчно изработено от теб.
    И..сега за протокола.., за правилата..за играта..
    Миналата година и аз не се включих..така и не разбрах кога и как е започнала играта и цяла година прочитах тук и там, как някой е приготвил нещо за "неговите" хора..с известно съжаление,че аз съм "ничий" човек..
    Та..тази година реших аз да пусна играта. Както се досещаш, първия не е записан никъде..в началото..С огромна изненада открих,че има хора, които се записват по повече от веднъж и....реших,че идеята всъщност не е толкова лоша, ако човек си даде обет, като мен,че ще дари по нещичко сътворено с любов за всеки от когото получи подаръче.
    Е...това е причината да се включа аз повече от веднъж с уговорката,че с удоволствие ще изпратя подаръчета на всички при които съм се записала..
    Е..сега остава по-тъжната част от твоя пост..Все още има момичета, които очакват списъците им да се попълнят...и може би наистина сърчицата им се натъжават от факта,че нечий списъци "преливат", а техните хора така и не се появяват...На тези момичета искам да кажа,че причината за това вероятно е в това,че останалите не са разбрали за техния пост или просто има твърде много хора при които са се записали..
    Каквато и да е причината, със сигурност някъде, някой искрено ще се зарадва да получи нещо надявам се не се чувстват наранени...
    И..да..разбирам поста ти, но..се записвам защото харесвам твоите неща, а не за да попълня бройката.. :)
    Гуш!

    ОтговорИзтриване
  7. Търсих, търсих и..не намерих твоя е-майл адрес..За това ти оставям моя: krassimira.ivanova@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)