5.08.11 г.

Happy Birthday.......to me




Здравейте малки, големи и още по- големи Картичкофурийки!
Днешната ми публикация е малко по- специална! По- скоро - празнична! И тъй като сте ми приятелки по хоби, ще включа и вас в забавлението.
Няма да правя равносметка на изминалата 1 година откакто се занимавам с правенето на картички и откакто съществува този блог - не обичам това. Забавлявала съм се и съм научила много от вас, за което съм ви БЕЗКРАЙНО признателна!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Знам че имам още много да уча, знам че не съм перфектна, но съм доволна от това, че открих у себе си още един творчески потенциал, върху който мога да работя и то дотогава, докато ми доставя удоволствие!
Така че, да си дойдем на думата!
Наближава моят рожден ден - 22 август! ( По принцип на този ден винаги мноооооого рева. Винаги ми се случват едни такива странни неща, по- скоро да ги кажа с истинското им име ГАДНИ неща! )
Затова тази година реших този ден да бъде малко по- специален за мен ( така де, мисля че си го заслужавам - ставам на цели 44 години и е крайно време гадориите да спрат)!
И мисля ,че само вие можете да направите така, че една седмица да ме карате да се чувствам специална! Е, хем ще ме веселите, хем някои от вас ще получат и подаръци!
Как ще стане това ли?
Ето и условията ми :
1. Първо - който досега случайно не е станал мой последовател, да направи това. Знаете как.
2. Второ и основно - изработвате ми картичка, която мислите че ще ме зарадва. Изпращате ми я по пощата ( нали на рожден ден се получават подаръци ) и след като я получа ( все пак трябва да ме изненадате) - аз я публикувам в моя блог.
3. Трето - Публикувате във вашия блог снимка на подаръците ми с линк към тази публикация.


Имате 2 седмици да решите дали да откликнете на моята покана за парти.
Картичките започвате да изпращате от 20 .08 - 26.08.11г. включително.
Наградите - подаръци ще бъдат 3:
- една за тази картичка, която най- много ме е впечатлила и зарадвала;
- една на случаен томболен принцип, която ще изтегли съпруга ми;
- и една за 111 - тия ми последовател.
За всички останали също ще има малка изненадка, но тя е тайна засега!


Нека купона да започне СЕГА!!!!

Ето e-mail , на който да ми пишете, за да научите адреса, на който да изпращате красивите си творения -
dida_1967@abv.bg

16 коментара:

  1. Е, Делянка, днес аз имам рожден ден и много ти благодаря за поздрава! Присъединявам се с най - голямо удоволствие към твоята покана за парти! А всички гадости да ги забравиш, момиче! Подаръкът ти е великолепен! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна идея и предизвикателство в едно! Много успешно и спокойно приключване на тази година и здраве, щастие, любов, усмивки през предстоящата!

    ОтговорИзтриване
  3. Делянка, страхотно си го измислила, мила! Пожелавам ти тази гадина никакви Сатурнови дупки и само положителни емоции!

    ОтговорИзтриване
  4. Делянка, идеята ти е чудесна! Пожелавам ти каквито и " Гадни неща" да са ти се случвали до момента да си останат в миналото, а от този момент нататък положителните емоции да преобладават в живота ти. И макар,че нямам още блог с удоволствие ще се присъединя към твоето парти!

    ОтговорИзтриване
  5. С най-голямо удоволствие се присъединявам към инициативата и най-искрено ти желая много, много хубави емоции и красиви моменти оттук нататък!

    ОтговорИзтриване
  6. Ееее, Делянче, при такава организация, толкова положително настроение и нагласа от твоя страна и при всички картички, заредени с още повече пожелания и цветно настроение,които ще получиш, мисля че тази година всяко Гадно нещо ще те подмине, а на негово място ще ти се случат по две Хубави неща! Мисля, че ще успея да направя нещичко за теб, въпреки многото проекти, които бързам да довършвам, че ни предстои и почивка, а с две деца приготвянето на багаж ще бъде цяло приключение. Но дори и да изпусна срока ще ти го изпратя с най-голямо удоволствие, защото това е твоят ден рожден и той заслужава да бъде специален, прекрасен и незабравим! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея за празнуване на рожден ден, буквално ме впечатли! Страшно много ми допадна и те поздравявам за това ти чудесно начинание. Сигурна съм , че ще си прекараш една прекрасна седмица- нали всеки ден ще получаваш картичка-изненада за подарък, с искрени пожелания, които се надявам да се сбъднат.

    ОтговорИзтриване
  8. Как хубаво си го измислила и обяснила - ясно и точно :) Това си е истинско предизвикателство - мисля, че сравнително бързо измислих какво би ти харесало, друг е въпросът, че има време до срока за изпращане.
    Снимката с богатия подарък вече е на страничната ми лента, а на теб още от сега ти желая всички "гадни неща" да си останат в миналото и само приятни случки, и емоции да се застигат :)
    ..и много важно за това е собствената ти нагласа :)

    ОтговорИзтриване
  9. Делянче,толкова интересно условие си поставила,че не мога да не се включа .За мен ще е истинско удоволствие да направя картичка за теб!Бих ти пожелала "колкото повече,толкова повече"положителни емоции,още много последователи и само усмивки,а за "гадните неща"-хората който имат нагласата и желанието да правят нещо със ръце от сърце винаги са привличали тези малки енергийни "вампири".Остави ги зад теб,ти правиш безкрайно красиви неща,които трябва да зареждат теб,а не тях-дерзай!Ние сме с теб!Благодаря ти ,за възможността която ни предоставяш!Аз ще се възползвам с най-голямо удоволствие!!!!:)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна идея и начин да бъдеш с всички заедно!Разбира се,ще се присъединя и аз към добрата компания!!!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна идея :) Ще бъде незабравим РОЖДЕН ДЕН :)

    ОтговорИзтриване
  12. Делянче, чудесна хрумка - на една детска учителка какви ли не неща могат да й запърхат в главата! Обещава да бъде много забавно и интересно "парти", така че ...мила моя - къде без мен, разбира се!
    Включвам се и още как!!!! Хоп ...и аз в компанията!
    Целувкииии!

    ОтговорИзтриване
  13. Поздравления за идеята! Щом е за да зарадваме някого и да прогоним всички гадни нещица около него-включвам се :)

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен19.08.11 г., 10:46

    малко закъсняла за партито, но се включвам и аз - Делянка, нека най-хубавото, което ти се е случило тази година бъде най-обикновеното, което ще ти се случи през следващата :) никакви гадории повече :)

    ОтговорИзтриване
  15. Честит рожден ден, Делянка! Пожелавам ти да сложиш точка на поредицата от неприятности, които те следват на този толкова хубав празник! Бъди здрава, обичана, вдъхновявана и провокирана да създаваш още и още красоти :) Целувки от мен (и тайничко се надявам картичката ми да е стигнала навреме за празника при теб)!

    ОтговорИзтриване
  16. Честит Рожден Ден, Дилянка (вчера пропуснах да честитя, но се надявам,че още си в еуфорично настроение)
    Пожелавам ти здраве и много щастие! Бъди обичана и продължавай да създаваш красота за да радваш всички, които те обичат.Наздраве!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)