11.12.11 г.

КОЛЕДЕН БАЗАР и БЛАГОДАРНОСТИ



Здравейте момичета!

Това е наградата която получих от Светлето - CREATIVE, от нейното предизвикателство при Картичкофуриите!
Благодаря ти Светле! Щастлива съм от факта, че притежавам твои красиви творения,
защото са уникални по своята същности носят много различност и чар в моите нещица!!!
Благодаря и за личните ти пожелания към мен в тази минималистична картичка, която вече краси секцията. Бъди здрава и нека вълшебствата в Коледната нощ дойдат най- напред при теб!!!



А с тези красиви кутийки пълни с шоколадови бонбони се занимавах почти цяла седмица, за Коледния базар в нашата детска градина.
Получиха се много добре и съм доволна от резултата!

Тук е мястото да изкажа и огромната си благодарност на ДАНКА от ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ, която сподели красивите си снежинки направени с бордюрните пънчове.
Благодаря ти Дани от името на всички, че ни даваш много вдъхновение и красиви емоции. Бъди ни здрава, винаги пълна с творческа енергия и ентусиазъм, добра и отзивчива!!!
Нека в Коледната нощ се сбъднат всички твои мечти и желания!!!




Реших, че мога да използвам идеята и да пробвам дали ще се продадат на базара.
Тук ви показвам ви мострата на моите снежинки, като използвах наличните ми пънчове, които както виждате са много малко.
Това е от мен за сега.
Очаквайте скоро снимки от самия базар!

Бъдете ми здрави и гушнете и целунете човека който обичате
и благодарете, че го имате!!!



Предизивкателства:

- papersundaes.blogspot.com

Ваша:

6 коментара:

  1. Много красиви снежинки си измайсторила! С какви размери трябва да е лентата от която се изрязва с бордюрния пънч- и аз се каня да ги пробвам?

    ОтговорИзтриване
  2. Ау, какви красоти виждам тук!!!
    Отвсякъде лъха на Коледа.

    ОтговорИзтриване
  3. Останаха ми очите в чантичките! Супер, супер много ми харесват:) И идеята със снежинките е прекрасна, дано се съберат повече благотворителни парички:)

    ОтговорИзтриване
  4. Делянка, прекрасни снежинки!Много успех пожелавам на базара! И честити ти придобивки!

    ОтговорИзтриване
  5. Всичко изглежда много красиво и празнично!

    ОтговорИзтриване
  6. Браво! Дано всичко да продадете!
    Снежинките са супер!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)