10.05.12 г.

РОЗИ, РОЗИ, РОЗИ

Здравейте, Картичкодружки!
Отдавна се каня да направя тази кутия, която ще бъде напълнена с изненади! Все още обаче са тайна! Показвам ви я заради розите, които не мога да не представя при Дани и нейното предизвикателство при Картичкофуриите. Доста добре ми се получиха, нали? Харесвам си ги ! Жалкото е, че стават бавничко, а ще трябва да направя още доста. Ще разберете защо, по- късно....
До скоро мили мои талантливи дружки!



Предизвикателства:



craftingforallseasons.blogspot.com

8 коментара:

  1. Уникална кутийка, много оригинално отваряне!А розите са просто перфектни!

    ОтговорИзтриване
  2. Розите са чудесни! Все се каня да ги пробвам и все отлагам;))) Твоите са се получили великолепно!

    ОтговорИзтриване
  3. И розите, и кутийката са великолепни! Шапка ти свалям за трудоемката работа!

    ОтговорИзтриване
  4. Ммм, кутийката е много сладък модел и с тези точки много ми харесва! Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. Кутийката е много красива, богата и ефектна.. чудна :) Ментовата ти картичка и великденските кошнички също много ми харесаха, въобще добре използваш изрязаните елементи :)
    Поздрави и успех от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Прелестни рози, много изящна кутийка!

    ОтговорИзтриване
  7. Сколасах чак сега с прегледа и коментарите, но твоята я гледам вече няколко пъти ...невероятно красива е, Деляна - прегръдки от мен и благодарности за участието!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна кутийка! Такава не съм правила, ще трябва да пробвам, защото обожавам кутийките. С тази твоя кутийка ме зареди с хьс за работа и творене. Лек ден!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)