14.11.12 г.

CHRISTMAS IN RED








Здравейте!
Ето и малко червеничко! Не ми е много на сърце, но пък е традиционния цвят
на коледните проекти. Имам си нови дизайнерски хартийки и ето ги - веднага 
включени в проект. И мрежичката ми е нова! И пергамано-то (дизайнерско)
и то ми е новичко. Много интересни нещица стават с него. Даже си направих няколко коледни звездички, но ще ги видите в следващите ми публикации. 
Печатчето също - на Силвия Зет.

Друго, друго, какво друго ми е новичко.....? А!
Ами да - реших, че ако промуша панделка в дупчиците на кръглия шаблон, ще се получи нещо като венец и наистина. Стана сполучливо.Една панделка със звънче е един чудесен завършек, 
нали? Хихихихи!
Ама как си прося хвалбата!
Знам, че онази синята част на снежинката ви се набива на очи, но
смятам да и сложа още снежец и да я поскрия, какво ще кажете?


Ами това е! Засега!
Спокойна вечер!






2 коментара:

  1. Ех, че хубава картичка! Изображението- много нежно, с меки цветове. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава картичка с това чудесно момиченце. Много хубаво си го оцветила!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)