19.01.13 г.

HAPPY BIRTHDAY



Аз съм силна за двама, аз съм просто герой,
и не вярвам на никого, щом светът си е мой,
ти не гледай така, сякаш май че съм луда,
всяка нощ е вълшебна, всеки ден ми е чудо!
И пътувам през времето, най-далечният път,
а мечтите ми – сините, няма нивга да спрат,
ако искаш ела, ето, правя ти място,
но недей да ме учиш как рисува се щастие!
И недей да отчиташ мойте дни по часовник,
и за моите приказки не посочвай виновник,
не поклащай със укор глава, щом се смея,
ти навярно желаеш в твоя свят да живея?
Няма начин, повярвай, аз съм просто герой.
Всеки свят, щом докосна, е завинаги мой!
И съм силна с това, че разказвам вълшебства,
и живея във тях – най-безкрайното детство!
Мойта клетва е тази – да остана дете,
не поглеждай часовника, няма кой да ме спре,
аз признавам – обичам, и така ми е лесно,
нека всеки да каже, че е просто чудесна
тази моя по детски светло-синя мечта...
Аз съм силна за двама – мога само така!
Хей, какво се замисли? Просто времето спри!
Хайде, дай си ръката. Ето, можеш и ти...

irini






7 коментара:

  1. Разкошна е, Диде! Много, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  2. Делянка, картичката е просто възхитителна! Оцветяването е разкошно и съм особено пленена от черната коса! Никога не ми се получава. Но пък инатлийски не спирам и не се отказвам да тренирам, все един трябва да стане нещо.

    ОтговорИзтриване
  3. Деляна, прекрасна картичка, перфектно оцветяване! Аз все още не се решавам да започна, пък и нямам необходимите маркери....
    Благодаря за милите пожелания!Гуш и целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Диди, много е впечетляваща тази стилна дама :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ехаааааааа каква сексапилна мацка имаме тук само:)Страхотна е!А стихчето е ..........УНИКАЛНОООООООО!!!

    ОтговорИзтриване
  6. СТРАХОТНА! Много готина мадама, а някой яката задобрява! Ще си взема бележка, че изоставам!

    ОтговорИзтриване
  7. Много шикозна мацка, Дилянка, както и цялата картичка!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)