17.03.13 г.

ПРОЛЕТНО ЗА ТОНИ / SPRING FOR TONI




Здрасти!
Познаваш ли Мис Емералд? Не?
Оооо! Трябва непременно да се отбиеш тук!
Винаги съм и казвала, че тя е най- вълшебната от феите  в картичкопространството!
Няма блог, в който да не надникне и да не остави трайна следа 
с отношението си, с вниманието си, с милите думи, които винаги намира
за всяка една от нас!
Тя е като пролетта, която с полъха си  оставя ароматни следи и приятни усещания!
За което за кой ли път, безкрайно и БЛАГОДАРЯ!!!
 Тони празнува втори рожден ден на блога си!
И както винаги е подготвила изненади и забавления!
Обещах и, че ще  направя всичко възможно да я уважа поне с едно мое творение и съм щастлива, че успях!

Ето това за мен е Тони - нашата пролетна вълшебна фея!












6 коментара:

  1. Чудесна е! Много пролетна и свежа! Сигурна съм, че и Тони ще остане очарована!

    ОтговорИзтриване
  2. И ти създаваш много приятни емоции,когато надникваме тук,а Тони със сигурност ще бъде зарадвана!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна, пролетно свежа и вдъхновяваща!

    ОтговорИзтриване
  4. Много свежа и усмихваща картичка, точно като за Тони :)

    ОтговорИзтриване
  5. Делянка, направи ме безкрайно щастлива, изключително много ме трогна както с думите си, така и с тази толкова великолепна, нежна и цветна картичка! Може и наистина да съм като пролетта, но за къде е една пролет без Слънчев лъч? Благодаря ти за топлите думи и за това, че се присъедини към моя празник!

    ОтговорИзтриване
  6. О, възхитителна е тази дама!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)