6.05.13 г.

FLOWER POWER / МАГИЯТА НА ЦВЕТЯТА




Здравейте!
След дългите празнични дни е време да ви представя темата на новото
ни предизвикателство в Card Mania Challendges.

 FLOWER  POWER / МАГИЯТА НА ЦВЕТЯТА

 Темата е повече от благодатна и се надяваме да видим
красотата на цветята във всичките им форми и разновидности, 
но най - вече вашите умения да я пресъздадете.
Тази седмица наши спонсори са невероятните


които щедро предоставят ваучер на стойност 
10 GBP за покупки от техния магазин!



Другият наш спонсор са отново Хобисимо
които щедро даряват победителя
с ваучер на стойност25 лв.


Имаме си и отново Гост- дизайнер - ANNE.
Вижте тук нейните красотички. 



И...най- накрая да покажа моето вдъхновение към вас.
Картичката ми е направена с печат на спонсора ни

Използвала съм техниката  -  paper piesing, дантела и съм изработила 
ръчно някои от цветенцата.
Надявам се да ви хареса.








 До скоро от мен!




 

2 коментара:

  1. Ех, че усмихващ мечо. Прекрасна, многоцветна и весела картичка. Много ми хареса :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, какво сладко мече! И всички цветенца са толкова красиви и уникални! :)

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)