23.02.11 г.

СИНЯ РЕЦЕПТА




Такааааа! Ето и картичката ми по рецепта на Елшичките! Но......споко! Няма да участвам в предизвикателството - хихихихихи!
Ами нещо закъсвам със сроковете! Много ангажименти и много хобита! Кое по- напред?
Но това не означава, че не мога да да се състезавам мислено, нали?

Нещо старо - хартиите, които са ми едни от първите покупки от магазина на Елшите, както и акцента- етикет в средата от Грета.
Нещо ново - това са ми малките сини цветчета, също от Елшите.
Нещо назаем - това е цветето в средата, а идеята за направата му съм я взела от нета. По принцип не си пълня компа с отметки и за това не съм съхранила видеото! Само си спомням, че беше от You Tube.
Нещо синьо - ами то е видно.

2 коментара:

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)