5.08.12 г.

БЕЗ ШЕВНА МАШИНА






                    Здравейте фенки на хартийките и джунджурийките, 
       Ето ме в нова светлина. Продължаваща със сватбените аксесоари, но в малко по- различно амплоа.
      Чантичката на булката....Важен аксесоар. Да е семпъл, да е сладурски, като на принцеска и най- важното, да събира червило (гланц), малко огледалце, телефон, флаконче парфюм и пакетче носни кърпички.
       С това се занимавах вчера цял ден - 12 часа.... И защо толкова много? Ами така! Просто реших, че няма да използвам средствата на съвременната техника. Представих си бабите, пък и самите моми за женене от миналия век, как са шиели на ръка и как са използвали напръстниците (няма да говоря, че и аз след 6 час имах нужда от такъв). Представих си трепета и любовта, която са вложили във всеки бод. И... ми беше хубаво! Трудничко, но усещането е несравнимо! Различно е от  това да изтракаш няколко шева на машината. 
        Общо взето, луда работа, ама ми е красива чантичката, нали?
Хахахаха! Умря циганката, дето ме хвалеше....както се казва.


                            Засега чао и....до следващата лудост.


Р.S.    Ако можете, калкулирайте ми цената на това произведение на изкуството.




Ще я представя при Елшичките.

9 коментара:

  1. This is gorgeous, I love the pretty and delicate design

    Sue

    ОтговорИзтриване
  2. Е, то бива, бива нежност и стил, ама и без шевна машина...наистина си е малко луда работа, но истинска ръчна изработка! Има една стара поговорка, която гласи: "Залудо работи, залудо не стой!" и която аз много харесвам и уважавам, разбира се и не винаги спазвам. Прелестна, кокетна и много, много нежна чантичка! Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Дилянка, цената не е важна..- важно е усещането..
    Със сигурност, булката, която ще държи това произведение на изкуството, ще бъде стоплена от любовта и старанието които си вложила в направата му..
    Много е красива чантичката!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво за търпението и старанието! Наистина се е получила много нежна сватбена чантичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Ммммм, по-честичко стигай до някоя такава "лудост"! Аз съм абсолютно респектирана от търпението, което си имала, за да изработиш това прелестно нежно произведение на изкуството!

    ОтговорИзтриване
  6. Със сигурност ти е красива чантичката, а и циганката дето хвали не е умряла - преброих четири преди мен :)
    Очарователна и много нежна се е получила като бижу.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен6.08.12 г., 14:06

    делянка, много, много, много е сладуранеста, и изискана в същото време! малък разкош:D

    ОтговорИзтриване
  8. Дели, страхотна е! Много нежна чантичка, просто едно малко бижу. Колкото до цената...както и любовта, така и тази чантичка няма цена...та колкото и да определиш, ако аз бях клиентката бих дала x2 на това, което ще ми обявиш хехехехе

    ОтговорИзтриване
  9. oh its beautiful and delicate i lvoe it
    hugs tracy x

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)