11.07.11 г.

МОЯТА ПЪРВА КУТИЙКА







Ами нямаше как! Днес нямах никаква работа и в тази жега особено, излизането никак не ми се нравеше. А цветята, които си бях стъкмила преди няколко дни ми бодат очите просто. Стоят си на първа линия пред погледа ми и ми говорят - " Хайде, хайде измисли ни място! ". И тъй като разполагах с мнооооого време, трябваше просто да изпробвам как ще ми се отрази направата на първата ми кутийка! Естествено, взех си наръчника - " Уроците на Дани " и с изплезен език (разбирайте от жегата - хихихи), точка по точка, спазвайки всички изисквания се получи това!
Сега ще ме попитате, как ми се е сторило?
Честно казано поизпотих се доста, но не от жегата! Пръстите ми бяха омазани с лепило, но съм доволна! Ама..... много доволна от резултата! Чак ми се прииска да я подаря на някой, но няма женещи се все още около мен. Нищо! Ще й се наслаждавам!
Дани, урока ти е блестящ ( и как няма - като професията ти е все пак - учител)!!!!
Благодаря ти от сърце, че положи едно красиво начало! Накара ме да летя от щастие, че съм успяла да се докосна до твоите творения!
Ами, това е - очаквайте още експерименти, защото определено ми хареса това занимание - Кутийкоправенето ( хахаха -измислих нов сайт май, някой да не ми го открадне и утре да го създаде, хей !!!!!)

Ще участвам в предизвикателствата на :
- The Shabby Tea Room - 'Flower Power' ;
- Картичкофуриите - " Птички";
- charismacardz - All about flowers;
- scrappyfrogschallenge - Summer flowers;
- bellichallenge - Custom made bellies ;
- trimmiescraftchallenge - challenge 110-Boxes

11 коментара:

  1. Чудесно си се справила.Браво.

    ОтговорИзтриване
  2. This is really lovely! Love the hearts, lace, birds and pearls!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива!Ккато цяло и като отделни елементи-цветя, птички т.н. си се справила чудесно!

    ОтговорИзтриване
  4. Делянаааа, привет мила! Знаех си аз, че няма да оставиш "перлосаните рози", както ти ги наричаш - да повехнат! И така и трябваше ...очаквах да ги сложих някъде, на някой проект, за да се получи ефектно и красиво! Поздравления за кутийката....станала е много добре и съм сигурна, от опит знам, че всяка следваща ще ти е по-лесна и с по-голям хъс ще я правиш!
    А розите наистина са прекрасни с перлен ефект - трябва и аз да пробвам някой ден!
    Прегръдки и целувки и хубав, прохладен ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Красота! И доколкото разбирам съвсем скоро да очакваме нова такава? Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красива кутийка с разкошни рози!

    ОтговорИзтриване
  7. Great project , thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3.

    Jo and Tigerlover.

    ОтговорИзтриване
  8. another gorgeous box, thanks for sharing your creation with us at CRAFT x carol

    ОтговорИзтриване
  9. Делянче, честито място в Топ 3 на C.R.A.F.T. Challenge! Супер! Заслужавало си е потенето и омазването с лепило! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. How beautiful! Love those darling doves and those sweet flowers! So feminine and pretty!~

    ОтговорИзтриване
  11. What a beautiful box you've created ... thanks for sharing it with us this week in the Tea Room :)

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)