18.07.11 г.

ПЪНЧ МАНИЯ






Направо ме смая постижението - 84 пънча! Дамата, която ги притежава има завидна колекция, за разлика от мен. Аз имам десетина, но качествени ( както се казва ). Доста се почудих, кои да използвам за предизвикателството на Елшичките, но надделя идеята да приложа към картичката си цветето - подарък от последната ми поръчка ( пак от Двете Елши ).
Такова красиво цвете можеше да бъде единствен акцент към една сватбена картичка. И ето я пред вас! Съчетана естествено с най- красивите пънчове на Марта Стюард!
Слънчев, но по- хладен и усмихнат ден на всички, които въпреки отпускарския сезон надниквате при мен!

3 коментара:

  1. Много нежност, романтизъм и стил видях и в тази картичка! Прекрасна е! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиво творение!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна картичка!Поздравления! Поздравления и за страхотния пънч(със сърцата)- много ми хареса!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)