21.07.11 г.

БЛОНД





Много ме впечатли предизвикателството на Детелина - " Коне", което зададе при Картичкофуриите.
Доста мислих какво да представя и реших да направя картичка, която да е една лека заигравка със самата мен! Тя всъщност изобразява и самата мен и моята същност и моят начин на живот!
Ето и второто условие, което също много ме впечатли!
Поетичното допълнение:

Бели коне

Непокорно през мрака препускат
в див галоп стадо бели коне.
И не искат и миг да изпускат -
хоризонтът-живот ги зове.

Надпреварват се с мрака и търсят
светлината от другия край.
И със мисли, и воля препускат
устремено към светлия рай.

А нощта ги препъва и дебне.
И залага капани безброй...
Със надежда, че някой ще падне
уморено във този двубой.

Непокорно през мрака препускат
в див галоп стадо бели коне.
И не искат и миг да изпускат -
светлината с живот ги зове.




Пожелавам на всички ви свобода -във всичките й измерения!

3 коментара:

  1. Много интересна идея, прекрасно и прецизно изпълнение, а стихотворението е много хубаво! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен стих, на кого е? А конят е невероятен, макет ли е или ти си го изрязвала? Успех в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка, Делянка! Много е стилна и нежна и ако заедно със стихотворението изразява твоята същност, в което съм сигурна, е перфектна!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)